Tuesday, July 27, 2010

Denna värme...

Det är varmt här borta, vi har haft fyra veckor med över 35 grader varje dag. Jag har alltid haft svårt att träna på morgnarna men insett att det är enda tiden på dygnet som det går att få något gjort... Imorse var jag o Andy uppe innan tuppen och sprang 10 km runt Naval Academy. Vi mötte de nya studenterna som peppades av de äldre som sjöng kampsånger för att hålla tempot uppe,lite roligt...

Igår var jag o Andy ute på en morgonruna med cykeln, kanske 20 km så inte så värst långt... Det var hur fint som helst, vi såg solen gå upp över en vingård som ligger i närheten av Annapolis och frukosten smakade kalas när vi kom tillbaka..

Nu har hårdträningen börjat ordentligt, inga kortare löprundor än 10 km. Idag fick jag cykeln som jag beställde förra veckan och jag ser fram emot att ge mig ut på längre turer nu... I helgen ska det bli lite 'svalare', runt 30 grader. Jag o Andy planerar en längre cykelrunda innan frukost på lördag, det ser jag fram emot! :)


No comments:

Post a Comment